Продавець Mebli Evolution розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
706 відгуків
Магазин працює! Актуальну наявність та ціну уточнюйте!
ул. Савченко 9а, Дніпро, Україна
+380 (50) 473-38-36
+380 (97) 820-93-71
Інтернет-магазин меблів Меблі Evolution
Кошик

Поширені питання

  • Строки доставки?

    Меблі з наявності на складі доставляється (відправляється) протягом 5-ти робочих днів. Можлива доставка/відправка день у день, уточнюйте у менеджера.

    Меблі під замовлення доставляється відповідно до строків поставок/виробництва фабрик. Дані строки можуть змінюватися, залежно від сезонності та наявності матеріалів у виробника, тому терміни уточнюйте у нашого менеджера.

  • Як оформити замовлення?

        

    1. Через корзину.

    Натисніть кнопку "Купити" навпроти обраного товару і заповнивши невелику анкету, натисніть "Оформити замовлення".

    Якщо Ви хочете додати ще кілька товарів у кошик, натисніть "Продовжити покупки".

    Після оформлення замовлення наш менеджер передзвонить Вам в найкоротший час для уточнення нюансів і підтвердження замовлення.

    2. По телефону.

    Зателефонуйте нам або замовте зворотній дзвінок. Наш менеджер оформить замовлення та відповість на всі Ваші запитання.

  • Як здійснюється доставка меблів?

    Дніпропетровськ і Біла Церква - безкоштовно до будинку від 1000 грн.

    до 1000грн вартість доставки 50грн.

    Передоплата -10%. Можлива доставка без передоплати уточнюйте у нашого менеджера.

    Доставка по Україні службами доставки Meest Express, Нова Пошта, Інтайм або ін. за цінами перевізника. На деякі позиції поширюється знижка на доставку по Україні до 100%. Подробиці у нашого менеджера. Доставка по Україні здійснюється тільки по передоплаті від 10% до 100%.

     

  • Які способи оплати можливі?

    Оплата при отриманні.

    Оплата меблів здійснюється водію-експедитору за фактом доставки. Тільки для р. Дніпропетровськ та Біла Церква, якщо товар є на складі.

    100% передоплата.

    100% оплата на карту Приват Банку або Н/З (рахунки надаються після оформлення замовлення і уточнення всіх нюансів).

    Передоплата + накладений платіж

    Передоплата від 10% (min. 100грн) на карту Приват Банку або Н/З (рахунки надаються після оформлення замовлення), решту суми оплачуєте при отриманні товару. Дана послуга оплачується згідно з тарифами перевізника 2-3% від суми.

  • Як проходить процес покупки?

     

    Вибираєте товар на сайті.

    Оформляєте замовлення.

    (Дивіться "Як оформити замовлення")

    Ми зв'язуємося з Вами найближчим часом і уточнюємо нюанси.

    (По товару, термінів доставки спосіб оплати та інше)

    Вносите передоплату/оплату за товар.

    (Дивіться "Способи оплати", можлива доставка без передоплати)

    Ми передаємо замовлення виробнику (якщо товару немає на складі) і очікуємо поставку

    (Дивіться "Терміни доставки")

    Коли товар надходить на склад, ми передзвонюємо Вам і уточнюємо зручний для Вас день і час доставки.

    Доставляємо товар в обумовлений час, решту суми оплачуєте кур'єру.

    (Дивіться "Способи доставки")

    Додаткові послуги - занос, складання та ін., оплачуєте безпосередньо виконавцю за фактом виконаних робіт.

    Перевіряйте товар при прийманні! Заміна деталей з механічними пошкодженнями після прийому товару здійснюється платно.

    У разі виявлення шлюбу, відразу зв'яжіться з нашим менеджером. Не збирайте браковані деталі, не викидайте упаковку до закінчення складання. Заміна деталей з заводським браком здійснюється безкоштовно.

    Залишіть відгук на нашому сайті із зазначенням номера виконаного замовлення, і Ви гарантовано отримаєте подарунок!

     

  • Чому потрібна передоплата?

    1. Меблі - це габаритний вантаж, доставка якого пов'язана з великими витратами. Тому якщо Ви передумаєте його забирати, нам це дорого обійдеться.

    2. Деякі фабрики вимагають передоплату від 50% до 100% на виготовлення меблів під замовлення.

    3. Передоплата забезпечує Вам гарантію збереження ціни.

    4. У разі якщо з якихось причин замовлення не зможе бути виконаний, ми повернемо Вам передоплату зручним для Вас способом.

    Дуже часто товар без передоплати не забирають, знаходиться купа причин - ремонти, діти, свята, і взагалі таке ми вже купили або нам подарували. Нам теж не хочеться платити за пересилку товару в обидва кінця, плюс платити за пролежування товару у Вашому місті доки ви думаєте забирати своє замовлення чи ні.

    Справа не в тому, що ми не довіряємо особисто Вам, справа в сумному досвіді...

    Ми чудово розуміємо Ваші побоювання "Куди йдуть мої гроші?". Поспішаємо Вас запевнити, що ми працюємо багато років не заради одноразової вигоди, а заради довготривалого співробітництва.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner